پروتئینوری در نفروپاتی دیابتی: علل و درمان
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان پروتئینوری در نفروپاتی دیابتی

پروتئینوری در نفروپاتی دیابتی: علل و درمان

پروتئینوری در نفروپاتی دیابتی: علل و نفروپاتی دیابتی درمان عوارض دیابت است. به طور کلی، یک بار بیماران مبتلا به دیابت که توسط نفروپاتی دیابتی حمله، که معمولا در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه با برخی از علائم است که رخ می دهد را کشف کردند. پروتئینوری علامت های مکرر و اوایل آسیب کلیوی است. با از دست دادن پروتئین ها، بیماران از ایمنی ضعیف، ادم و غیره رنج می برند پروتئینوری فیبروز بیشتر کلیوی می تواند پیش آگهی تجمع می یابد. این مقاله به بحث در مورد علت و درمان برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی با پروتئینوری داشته باشند.

علت پروتئینوری در نفروپاتی دیابتی:

پروتئینوری بدان معنی است که هیچ پروتئین در ادرار و معمولا به عنوان حباب یا ادرار کف آلود به نظر می رسد. هنگامی که گلومرول ها از دیابت آسیب دیده، با از دست دادن مانع عملکرد و فیلتراسیون، پروتئین می شود با ادرار منتشر شد. با توجه به تغییر در کشش سطحی در زمانی که بیمار مرطوب تولید ادرار کف آلود.

درمان پروتئینوری در نفروپاتی دیابتی:

پزشکی هورمون. داروها می توانند پروتئین با کاهش فعالیت از پروتئین را کاهش دهد. با این حال، فعالیت کم از پروتئین بد برای ایمنی است. و پروتئینوری ممکن است دوباره بدون انجام کاری برای تعمیر کلیه رخ می دهد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy. گیاهان دارویی گیاهی در منطقه کلیه اعمال خارج پردازش شده است. مواد مؤثره دارو توابع هزینه رگ های خونی، ضد التهاب، ضد یخ و تنزل ماتریکس خارج سلولی. با گردش خون سالم، آسیب کلیوی را می توان قفل شده است و عملکرد کلیه نیز ممکن است ترویج شود.

سلول های بنیادی درمان. سلول های بنیادی، پردازش از طریق رگ، که ممکن است در تعمیر بافت و مرمت ساختار کلیه مجروح عمل به بدن تزریق می شود. هنگامی که عملکرد کلیه ها بهبود یافته است، پروتئینوری می تواند از ریشه زخم التیام یابد.

در حال حاضر، اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان نفروپاتی دیابتی با پروتئینوری، لطفا با پزشکان آنلاین ما، ما را ترک پیام ها و یا ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما در مدت 24 ساعت پاسخ دهید.

http://www.hospitalrenal.com/nefropatla-diabetica-tratamiento/590.html





:: بازدید از این مطلب : 651
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: